سنگ تراورتن دره بخاری


تراورتن دره بخاری یکی از سنگ های بِرَند و محبوب ایرانی می باشد که دارای طیف رنگی سفید و کرم روشن می باشد و جنسیتی استخوانی دارد که سبب ساب پذیری بالای این سنگ شده است . این سنگ به دلیل ویژگی هایی مانند تخلخل بسیار پایین ، سلامت عالی ، تراکم بالا و جذب آب پایین ، مورد توجه و پسند ساختمان سازان و معماران قرار گرفته است و سنگی بسیار عالی برای نما ساختمان می باشد .
سنگ تراورتن دره بخاری در بعضی از سورت ها دارای رگه هایی قهوه ای رنگ است که بصورت نا منظم به چشم میخورد و همین رگه های طبیعی ، چهره ای بسیار چشم نواز به این سنگ داده است . این سنگ به صورت تایل و اسلب فرآوری میشود که تایل آن در سنگ نما ساختمان و دیواره های داخلی استفاده می شود و همچنین سنگ اسلب آن در کف لابی ، کف واحد ها و گاهاً در پایین سنگ نما بکار برده می شود .
از سنگ دره بخاری برای تولید و فرآوری سایر مصنوعات سنگی از قبیل نرده سنگی ، ستون سنگی ، مجسمه ی سنگی ، نیمکت سنگی و کلیه کارهای حجمی استفاده میشود . همچنین ازاین سنگ  بصورت ساب خورده و چرمی در اجرای نماهای کلاسیک و رومی بسیار استفاده میشود .  
معدن سنگ دره بخاری در استان مرکزی، شهرستان محلات، جاده خمین و در مجاورت معدن تراورتن حاجی آباد واقع گردیده است.

قیمت سنگ دره بخاری :

همانطور که میدانید سنگ های سفید از قیمت بالایی برخوردارند ؛ سنگ سفید دره بخاری یکی از رغبای سنگ سفید عباس آباد است که همانند سنگ عباس آباد دارای زمینه رنگی سفید می باشد ولی از قیمت نسبتا پایین تری برخوردار است که همین عامل باعث شده است که درخواست این سنگ بالا باشد و بازار فروش خوبی داشته باشد . سنگ دره بخاری درجات و سورت های زیادی دارد و رنج قیمت سنگ دره بخاری بین 400/000 الی 2/200/000 میباشد . قیمت گذاری این سنگ برحسب رنگ زمینه ی آن انجام داده میشود به صورتی که هر چه سنگ زمینه ی سفید تر و کم هاله تری داشته باشد قیمت آن بالاتر و هر چه زمینه ی آن به سمت کرم و شکلاتی برود قیمت پایین تری دارد .

سنگ دره بخاریسنگ دره بخاریسنگ دره بخاری


سنگ سفید دره بخاری در نمای ساختمان :

سنگ نمای ساختمان مهم ترین محصول یک ساختمان است که اگر با دقت انتخاب و خرید بشود ، ارزش آن ساختمان را بالاتر برده و چهره ی فوق العاده به ساختمان شما میدهد ؛ در واقع سنگ ، لباس ساختمان شماست و سنگ دره بخاری همانند کت و شلواری شیک ساختمان شما را شکیل و زیبا میکند .

سنگ دره بخاریسنگ دره بخاری

ویژگی های تراورتن دره بخاری :

1- ساب پذیری عالی(صیقل)
2- تراکم بسیار بالا
3- طول بلند پلاک های آن
4- سلامت بالا
5- تخلخل پایین
6- جذب آب پایین
7- زمینه رنگی روشن

سنگ دره بخاری

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com