تماس با سنگ کارینو

سنگ مرمریت تری دی گری


سنگ مرمریت تری دی گری (خاکستری 3 بعدی) یکی از مرمریت های بسیار لوکس می باشد که اخیرا اکتشاف و در مجموعه کارینو به مرحله تولید رسیده است . همانطور که در تصویر سنگ مشخص است ، زمینه رنگی این سنگ خاکستری تیره است وخطوط بسیار نازک سفید در آن دیده می شود . مرمریت تری دی گری با نام مرمریت سمفونی نیز شناخته می شود که البته سورت سمفونی آن ، دارای رگه های بیشتری نسبت به تری دی گری می باشد .

خطوط سفید رنگ در سنگ ، طرحی  3 بعدی ایجاد می کند که نمای کار شده بسیار جذاب و چشم گیری را به وجود می آورد . مرمریت تری دی گری (طرح اسکای) یکی دیگر از درجات این سنگ است که در آن هاله های سفید رنگی ، مانند ابر در زمینه سنگ به چشم می خورد که تصویر سنگ را در اینجا به نمایش گذاشته ایم . نمای کار شده طرح اسکای این سنگ به دلیل وجود این هاله ها به مراتب تم روشن تری را نسبت به سورت دیگر خود به وجود می آورد .
از محاسن این سنگ می توان به تراکم بسیار بالا و درصد جذب آب کم این سنگ نسبت به بعضی مرمریت های دیگر اشاره کرد که این امر موجب شده که سنگ از قدو پای بلند و ساب پذیری بسیار خوبی برخوردار باشد. مرمریت تری دی گری به صورت انحصاری در مجموعه کارینو در ابعاد 40 طولی ، پله و فرشی تولید می شود.

سنگ تری دی گری (مرمریت سمفونی) دارای معادن مختلفی می باشد که هر کدام نقشی متفاوت دارند و زیبایی منحصربفرد خودشان را دارند . معدن مرمریت تری دی گری در استان فارس و در اطراف شهر بوانات واقع شده است که به معادن مرمریت های دهبید نیز نزدیک است .

نکات مهم برای خرید مرمریت تری دی گری

ضخامت سنگ : سنگ پلاک بطور استاندارد باید دارای ضخامت 17 میل باشد و در سنگ های پله این ضخامت به 27 میل تغییر می یابد .
سورت بندی دقیق : تمامی سنگ ها ، درجات مختلفی دارند که در چیدمان آنها باید سورت بندی و درجه بندی شوند و هر سنگ بر روی درجه ی خود قرار بگیرد ؛ برای مثال یکی از معیار های سورت بندی ، رنگ سنگ می باشد .
ساب پذیری مناسب : سنگ تری دی گری دارای ساب پذیری بسیار خوبی می باشد و اگر سطح سنگی که قصد خرید آن را داشتید کدر بود ، به منزله ی تولید ضعیف می باشد ، پس سنگ باید سطحی شفاف و آینه ای داشته باشد .

مرمریت تری دی گریمرمریت تری دی گری

کاربرد های مرمریت تری دی گری

سنگ کف ساختمان
سنگ کف محوطه
سنگ دیوار داخلی
سنگ لابی
سنگ دور آسانسور
سنگ پله
سنگ کابینت

ویژگی های مرمریت تری دی گری

جذب آب پایین
قیمت مناسب
ساب پذیری عالی
تراکم بالا
تخلخل بسیار پایین
جذب ملات نسبتا مناسب
طرح و نقش بسیار خاص
مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوا
مقاومت فشاری بالا

مرمریت تری دی گریمرمریت تری دی گری

معایب مرمریت تری دی گری

قد و پای معمولی
مقاومت سایشی متوسط
بافت ترد

ممنوعیت استفاده سنگ تری دی گری

استفاده از این سنگ در محیط های بسیار پر آب و مرطوب مانند حمام و سرویس های بهداشتی پیشنهاد نمی شود .
علی رغم استفاده ی عمده ی مرمریت ها در نما ساختمان ، این سنگ ها برای نما مناسب نیستند و پیشنهاد نمی شوند .

سنگ های مشابه مرمریت تری دی گری

تری دی بلک ، سمفونی ، کهکشانی ، لاشتر

رنگ مرمریت تری دی گری

سنگ تری دی گری همانگونه که از اسمش پیداست (گِرِی در زبان لاتین به معنای خاکستری می باشد) ، دارای زمینه رنگی طوسی و خاکستری می باشد و زمینه ای نسبتا شلوغ و پر خط دارد که این خط های سفید ، باعث شیک تر شدن سنگ شده . زمینه رنگ این سنگ در سورت های مختلف متفاوت است و در رنگ های مشکی و ماشی نیز دیده می شود .

مرمریت تری دی گریمرمریت تری دی گری

نکات مهم در اجرای مرمریت تری دی گری در ساختمان

این سنگ ، همانند مرمریت های دیگر ، برای نمای بیرونی ساختمان گزینه ی خوبی نیست و باید در دیواره های داخلی ساختمان استفاده شود .
در صورت استفاده از این سنگ در ارتفاع ، باید حتما پشت سنگ اسکوپ شود و به نبشی های زیر نما بسته شود .
پس از اجرای این سنگ در ساختمان ، ملات از روی سنگ پاک شود که باعث ایجاد لک روی سطح سنگ نشود .

معدن مرمریت تری دی گری

مرمریت تری دی گری یکی از سنگ های مرمریت جدید بازار میباشد که معدن آن دو سال پیش اکتشاف شد و جزو سنگ های جدید بازار می باشد . معدن این سنگ در استان فارس و در نزدیکی شهر بوانات قرار دارد که در نزدیکی شهرستان دهبید نیز می باشد و فاصله ی کمی تا معادن مرمریت دهبید دارد .

قیمت سنگ تری دی گری

مرمریت تری دی گری دارای سلامت خوبی می باشد و رنگ و طرح بسیار خاص و زیبایی دارد و علی رغم این ویژگی هایش ، دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد که در مقابل سنگ های مشابه خود از قیمت بسیار مقرون به صرفه تری برخوردار است .

مرمریت تری دی گریمرمریت تری دی گریمرمریت تری دی گری

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com