حدود 8000 مسکن مهر پردیس بدون آب و برق است

283
حدود 8000 مسکن مهر پردیس بدون آب و برق است

حدود 8000 مسکن مهر پردیس آماده تحویل می باشد اما بدون آب و برق.
به دنبال 6 افتتاح پی‌درپی مسکن مهر که از اواخر سال گذشته در پردیس کلید خورد، تا کنون حدود 21 هزار واحد مسکن مهر از مجموع 85 هزار واحد افتتاح شده و به نوعی می‌توان گفت سرعت آماده‌سازی واحدهای مسکونی بالا رفته است اما دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز به کندی خدمات ارایه می‌دهند و به همین دلیل آماده‌سازی و محوطه‌ سازی معطل این دستگاه‌ها مانده است.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس در این خصوص گفت: 7600 واحد مسکن مهر پردیس آماده تحویل است. در فازهای 8 و 11 واحدهایی آماده شده اما در انتظار کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان در اتصال انشعابات آب و فاضلاب هستیم. خصوصا در روزهای اخیر نصب علمک به مشکل تبدیل شده است و فکر نمی‌کردیم شرکت گاز این روزها دست ما را در پوست گردو بگذارد.
وی با بیان اینکه شبکه‌های اصلی آب، برق، گاز و مخازن اصلی را خودمان احداث می‌کنیم، گفت: با این وجود نمی‌توانیم تا قبل از اینکه انشعابات وصل شود به بحث محوطه‌سازی و آماده‌سازی برویم. اگر این کار را انجام دهیم کندمان و هزینه‌های مجدد به پروژه‌ها تحمیل می‌شود. لذا انتظارمان این است با سرعتی که در ساخت‌وسازها در فازها و زون‌های مختلف پردیس ایجاد شده، دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز خود را هماهنگ کنند.

مقالات مرتبط با حدود 8000 مسکن مهر پردیس بدون آب و برق است

سنگ ارزان لزومأ بی کیفیت نیست

ضعف بازاریابی سنگ و مشکلات مربوط به آن

انتخاب فرش مناسب با دکوراسیون

چه سنگی مناسب نمای ساختمان در شمال است ؟

کسب و کار سنگ در بازار جهانی

همه چیز در مورد سنگ کف

نگاه مهندسی به سنگ های ساختمانی

برتری های صنعت سنگ ساختمانی ایران

چرا خرید از سنگ کارینو؟

سنگ کارینو متشکل از گروه های تولید سنگ ساختمانی،مشاوره،بازرگانی،طراحی و اجرا با هدف هم افزایی برای خدمت بهتر به مشتریان سعی نموده با ارائه لیست قیمت سنگ های ساختمانی به روز شده و تشکیل کارگروه های مختلف، بهترین خدمات از جمله مشاوره خرید سنگ،مشاوره طراحی نما و داخلی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

ارتباط با سنگ کارینو


  © Copyright 2012 - All rights reserved by karinostone.com